3اقدام کاربردی دربرنامه ریزی

فرآیند برنامه ریزی شکست خورد و دلیل آن این است که درحالی که مدیران بازاریابی به عوامل تاثیرگذار بر کسب و کار خود تمرکز دارند، در تشخیص درست عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل ناتوان هستند. همه ساله مدیران بازاریابی بسیاری از شرکت های بزرگ خود را در موقعیت نامناسب اما آشنایی می یابند و آن چیزی نیست جز بازنگری در برنامه های سالانه آن هم ماه ها پس از آغاز اجرای آنها. .

دریافت فایل


اینجا همه چی هست ریزی ,مدیران بازاریابی ,قابل کنترل ,ریزی ,دربرنامه ریزی ,کاربردی دربرنامه ,3اقدام کاربردی دربرنامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات تخصصی فناوری و موبایل های هوشمند مشاوره پزشکی تلفنی زنان جشن سينمايي آكادمي افسانه زندگي بزرگترین وبسایت رپ فارسی - Rapdoo.ML ارائه انواع هود و سینک و اجاق با تخفیف ویژه okletnum Madalyn78 Homepage